sobota, 26 listopada 2016

Wymarzony przyjaciel

Wymarzyłam sobie przyjaciela
Mój przyjaciel nie pozwoli mi upaść
Będzie przy mnie
Będzie zawsze
Szkoda, że przyjaciel istnieje tylko w wyobraźni.

Wymarzyłam sobie przyjaciela
Mój przyjaciel nie pozwoli mi upaść
Gdy się potknę
On pomoże
Szkoda, że mój przyjaciel istnieje tylko w mojej wyobraźni.

Wymarzyłam sobie przyjaciela
Mój przyjaciel nie pozwoli mi upaść
Wytrze łzy, gdy potrzeba
I nauczy, co to znaczy kochać.
Mój przyjaciel będzie ideałem
Więc, żałuję, że takiego nie mam.

Bo gdy raz upadłam, nie mogąc się podnieść
Zwalczając łzy drżącą dłonią
I leżąc na gołej ziemi-
Wiedząc, że jestem sama-
To właśnie wtedy pomyślałam
Że, żałuję, że nikogo przy mnie nie ma.
Że nie ma kogoś, by się rzucił za mną w płomienie
I umiał mnie rozśmieszyć
Kiedy bym myślała
Że jestem sama.

Wymarzyłam sobie przyjaciela
Mój przyjaciel nie pozwolił mi upaść
Żałuję tylko, że wtedy marzyłam-
Bo zatracając się w wyobraźni
Nie zobaczyłam
Że prawdziwy przyjaciel przechodził obok


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz